info

De kern van de aanpak

  • Inzicht in wat er écht speelt bij cliënten
  • Hogere kwaliteit van zorg- en dienstverlening
  • Varianten voor verschillende doelgroepen
  • Tien centrale thema’s
  • Geen vaste vragen of vinklijstjes
 

Dit vinden Cliënten er van!

We hebben nu afgesproken om wekelijks te bespreken of ik thuis wil blijven of naar mijn familie ga

Ik wist niet hoe het brandalarm werkte, hierover is nu uitleg gegeven

Bij het avondeten spreek ik met de begeleiders af hoe laat ze vanavond bij mij zijn

Ik voel mij gehoord: ik kan zelf dingen bedenken en aangeven

Deze manier van vragen stellen is prettiger dan de lijst die voorheen werd afgenomen. De vragen nodigen uit om te praten en te vertellen over wat me bezighoudt. Ik vind het prettig dat niet alles in 1 keer gevraagd wordt, maar verspreid, dit past beter bij mij

Ik vind het heel leuk: zo leer je jezelf weer een beetje beter kennen’

Content blok

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.